090126

MIn helg var fartfylld och jag hade superkul nonstop!

I Fredags drog jag in till stan och mötte upp Fia och Victoria på Fridays där vi drack ofärskämt goda drinkar och, hör och häpna, lyckades trixa till oss ett bord! Haha ;) Efter det blev det en promenad till Jensen's där resten av gänget mötte upp oss. Där skålade vi för Gustavs ledighet innan han far tillbaka till mellanöstern och åt helt fantastiskt god mat med alldeles för mkt vin till! Hamnade tillslut på universitetspuben ovanför stadion, en av de sjukaste fester jag någonsin bevittnat. Det var PRECIS som ett lågstadiedisco, komplett med 90tals musik och källarlokal, den enda skillnaden var att här dansade all som om deras sista stund var kommen! Och så sålde de galet billig sprit också, sånt förekom iaf inte på de lågstadiediscon som jag besökte!

Efterfest hos Fia och Robin, trillade in genom dörren vid halv 5 snåret och vaknade kl 7 av att Victoria gjorde mig sällskap. Mkt lyckad kväll!

Lördagen var väldigt lugn (och bakfull) till en början. Tittade på Gossip Girl med Fia och sov mest. Men tillslut blev vi upphämtade, av en man som körde så vilt att jag satt och pep förskräckt baksätet, och anlände i Kragstalund där vi spelade "med andra ord" och "charader". Två spel som jag verligen rekommenderar! Sov hos M och slöade i sängen hela Söndagen.

Men idag får jag sota för mitt  osunda liv. Bodypump kl 18, usch!

Sagt om Stellaa
Postat av: Fia

Vi måste göra detta! Speciellt spelkväll med charader!

2009-01-26 @ 11:24:36
Postat av: sara

Fia: Ja, absolut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback