Viva la Kitty!

Tittade in på Jennies blogg nu på morgonen och inser att jag måste rusa till min älskade Kittys försvar!

Har vart ett stort fan av henne ända sedan Big Brother-tiden när hon byggde onanikojor och lekte med sitt mjukisdjur kotten^^ Hon må vara gapig, lätt galen och inte så lite vulgär men det är ju det som gör henne så himla härlig. Dessutom har hon världens ballaste stil, minns att jag ville klippa mitt hår som hennes när det begav sig men mamma lyckades övertala mig att det inte skulle vara så lyckat med lockigt hår.

"Hasses brorsas låtsassyrras kompis"
är det bästa programmet som någonsin skapats för ungdomar när det gäller sex, mens och annats om är så fruktansvärt pinsamt att prata om när man är 14 år. Just för att hon bjuder så mkt på sig själv. Radiohjälpen stod på nonstop i mitt hus, henes krönikor är underhållande och provocerande/tänkvärda (som de bör vara) och hon är en given favorit i Let's Dance, trots att hon är så löjligt dålig på att dansa. Jag hoppas, mer än tror att hon blir kvar länge, nån måste juh utmana Tony lite. Det är underhållning på hög nivå!

Let's agree to disagree i denna fråga min sötaste Jennsan :) För jag kommer alltid vara hopplöst förälskad i hennes over the top-personlighet och att hon på inget sätt passar in i Sveriges lagar om att allt ska vara så "lagom".

Och färgstark är årets understatement.



Sagt om Stellaa
Postat av: Jennsan

Jag älskar dig, Sara, men Kitty tål jag inte. Och nej tyvärr inget söder imorn :( buhuuu, halsfluss suuugeeeer. SAKNAR DIG BTW!

Postat av: Sara

Och jag dig! Men men, snart är jag juh unemployed och har jag all tid i världen att leka med dig ;) hihi

2009-01-24 @ 18:08:20
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback