Étoile

Varje Onsdag vid lunchtid tänker jag alltid att nu är 50% av arbetsveckan avklarad. Det känns väldigt tröstande att räkna ner i procent!

Idag blir det omelett med tonfisk till lunch för min del. Och till det dricker jag "Vitamine Defence", ett mineralvatten med c-vitamin och zink, gör verkligen allt för att boosta mitt immunförsvar just nu. Vill vara frisk och kry i helgen eftersom jag är fast besluten att hitta på någonting, och då menar jag inte utgång. Ska nog tvinga med mig någon på museéum, 2-hand shopping, skridskoåkning eller kanske en tur till sydpolen (äventyrsbadet alltså^^)


Sagt om Stellaa
Postat av: Andrea

Om du fixar ett badcrew så är jag PÅ PÅ PÅ!!! Älska inomhusbad!

2009-01-14 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback