090624

Idag var jag mucho duktig och sprang 3km med Leia, tvingade M att starta 10 min efter mig så att jag slapp ångest över att inte kunna hålla hans tempo^^ Avslutade med lite improviserad yoga på altanen i kvällssolen. Har lite beslutsångest över vad jag ska ha på mig på Lördag, har tagit bilder på de två klänningarna jag väljer mellan så ska verkligen försöka hitta min kamerasladd så att jag kan lägga upp dem och få lite råd av er!

Sagt om Stellaa
Postat av: V

Har tänkt lite..och den usa klänningen är sötare..men den andra är mer mogen..hahah.. så lycka till att välja ! men jag kör ju den kvällen så om du ångrar dig kan ju alltid jag hämta den andra!

2009-06-25 @ 00:45:09
Postat av: Sara

V: Ska du köra nu iaf? ja, vi får se, tar kanske med mig den långa och byter om denare på kvällen^^ :)

Postat av: V

Vill bara tillägga att jag var vääldigt full när jag skrev det där..vet inte riktigt vad jag höll på med !

2009-06-26 @ 00:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback