Vote

Hej, jag har uppdaterat så himla dåligt men det är helt enkelt för att det hänt mkt saker de senaste dagarna. Har knappt haft tid att andas ens^^ Här är i alla fall en liten update!

Torsdag - Var och jobbade som vanligt när telefonen ringde. Det var från en butik i SOUK som jag lämnade CV till för typ ett halvår sen. Bokade intervju till på Fredagen och gick hem och var nervös resten av dagen.

Fredag - Jobbade i stallet på förmiddagen och sedan var det raka vägen hem för att fixa mig och åka in till stan. Väl där visade det sig att det inte skulle vara nån riktig arbetsintervju eftersom jag redan hade fått jobbet! Efter det sprang jag in på HM och köpte en skjorta till M, tog roslagsbanan till Vallentuna där vi gick på Marcus studentmottagning och avslutade kvällen på MG. Jag och Jennie bjöd på "Stad i Ljus", what a treat!

Lördag - Vaknade superbakis men efter lite kaffe och fixande åkte jag till nya jobbet och var därmellan 11 och 14. Var inte så svårt att lära sig kassan men är ändå lite nervös fortfarande! Efter det var det hem, byta om och åka till V. Där bjöds det på champagne och annat trevligt. Sen hoppade jag in i bilen igen, hämtade M och Kusin Jo (samt målade naglarna) på vägen till Täby och Johanna och Amandas fest. Den var förövrigt superbra, bilder kommer senare!  :)

Söndag -
Bakis igen, men gick tillslut upp och tog en ridtur med Kusin Jo. Sen åkte i princip hela min familj (Jesper är tönt och följde inte med, hihi^^) till Karbyskolan och röstade! Yaay ;) 

Så, om ni orkade läsa allt vet vad jag haft för mig och varför jag inte orkat blogga.


Sagt om Stellaa
Postat av: Camilla

Åh vad kul med nya jobbet! Känns som din grej, plutting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback