3 dagar utan internet

Vilken superhärlig midsommarhelg jag haft!

I Torsdags blev det lite jobb och en sväng förbi systemet där vi trängdes med resten av Sveriges befolkning innan vi åkte hem, packade klart och tillslut kom iväg på vår långa resa mot Åre. Här är några highlights från resan upp:

1) Vi köpte typ 10kg potatis på Lidl. Det kostade 35öre. Helt seriöst.
2) Vi snurrade runt Arlanda två ggr helt i onödan. Det blev lite fel helt enkelt.
3) I princip helt stillastående kö vid Gävle i ca 40min.
4) Ovanstående punkt ledde till att vi svängde av på en avfart så jag kunde kissa, det tog en halvtimme att hitta tillbaka till E4:an^^
5) Efter ett besök på McDo i Sundsvall somnade jag och missade  när Martin fick upp V's lilla bil i ca 180km/timmen. Kanske tur det.

Framme i Fias fina hus i Åre kl 4.00 somnade nästan direkt och vaknade kl 9.00 och blir informerad att M, V och Martin är spårlöst försvunna. Kl 11 ramlar de in, då hade de gått vilse i jakt på frukostfrallor. Hamnade i Duved typ en halv mil från stugan.

Midsommarafton var superhärlig med snapsvisor, bastubad, femkamp, Tequila och underbart sällskap. Dagen därpå var det forsränning. Grymt kul! M och Anna trillade i men jag hoppade faktiskt också i forsen på slutet efter uppmuntrade ord (och en knuff) och guiden.

Vägen hem på Lördagen var lååång. Vi körde nästan på ett rådjur, tre olika fåglar, en katt och en tant.

Och det var en snabb (men rätt lång update)

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback