090319

Är superpirrig inför imorgon, kan med strösta säkerhet lova att jag har det största bagaget i sällskapet (tack för lånet av väskan Fia^^) men vägde det och det är faktiskt bara 12 kg ;)

Vi åker till Arlanda kl 05.15 imorgon och jag bestämde mig för att lämna laptopen hemma så ni får nog klara er utan mig ett tag om jag inte lånar den på hotellet! Kommer nog inte kunna sova så mkt men men, då kanske jag kan slumra på planet en stund om inte min flygrädda mor håller mig vaken. Kameran är iaf med så ska dokumentera hela resan. Förhoppningsvis blir det fint väder och vi ska göra massa utflykter. Jag hoppas på dromedar-ridning!

yours truly



Sagt om Stellaa
Postat av: V

Kom hem nu Sara! vi ska till emågee!

2009-03-21 @ 22:07:44
Postat av: Anonym

Sara kom hem dååååå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback