2 days to go

Har just varit ute på en promenad med Leia i vårsolen. Dum som jag är tog jag mammas löparskor och nu har jag rejäla skavsår på båda hälarna. Måste sett förjävla roligt ut när jag liksom småskuttade den sista biten hem med skorna halvt på^^ Nu ska jag tvätta lite och fortsätta packa, efter de blir det ett besök i Täby för att inhandla det sista (och skavsårsplåster!)

Sagt om Stellaa
Postat av: veronica dudas

Svar Sara: Haha bra! Jag har casting hemma hos mig och Petter den 5 April (söndag) kl 15:00 du är jättevälkommen :) Om du inte kan/orkar åka så långt så kan du bara malia mig en helkroppsbild, en ansiktsbild, skostl och klädstl via min e-post, [email protected] :) Vore jättekul om du ville vara med! :D

Puss & Kram

2009-03-18 @ 18:50:33
URL: http://veronicadudas.blogg.se/
Postat av: veronica dudas

Åh vart ska du någonstans? :D

2009-03-18 @ 18:50:54
URL: http://veronicadudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback