Bye Bye Playa Blanca

Hola!

Nu ska vi snart hoppa in i bussen och dra till flygplatsen, jag planerar att spendera mina sista slantar dar. Vilket ar ganska sa manga eftersom jag bara kopt en limpa cigg, sprit och en solfjader har^^ haha ;) Vi ar hemma runt kl 21 ikvall men kommer nog somna direkt! Naja, vi far se. Horde btw att det var 12 minus hemma i vallentuna harom natten? Isch, jag vill inte hem. Om det inte vore far att jag saknar alla mina raringar sa mkt skulle jag nog gomma mig i var bungalow och stanna och lapa lite mer sol. Naja, vi ses/hars om ca 10 timmar!

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

Ja men de e väl imorn du ska till MG eller?

för ikväll ska jag på fest i markim!

Postat av: Elin

Välkommen tillbaka honey!

2009-03-28 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback