Galaxhjälte

Ska snart dra in till stan och titta på bio och äta middag med M och V plus en hemilg gäst! Är sugen på att se Kenny Starfighter men vi får se hur det blir. Förövrigt kan jag berätta att när vi anlände till Arlanda i Lördags så kastade jag mig över första bästa affär vi gick förbi i Taxfree avdelningen och köpte de två nästa böckerna i Twilight serien. Har redan läst ut tvåan nu, ja, på 2 dagar. Men det bevisar inte bara vilken nörd jag är utan också hur sjukt bra de är! Läs, Läs, Läs, jag befaller er^^Men ni kanske inte blir lika förtjusta i tonårsromatik men vampyrer och varulvar som jag.


Nu måste jag klä på mig innan mami skjutsar oss till bussen. Vill bara slänga in en bild på mitt nästa planerade jeans-köp. Ett par utställda med hög midja à la 70-tal :)


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback