Inga konstigheter

Tjo, det blev inge Kenny igår. Istället såg vi Slumdag Millionaire. Hade inte så höga förväntningar på den men den var faktiskt asbra! Sedan skadade det ju inte att vi lyxade till det med plus-stolar i äkta reclinere style^^ ;) Och så hade jag såklart en stor påse med godis. Min lite mer hälsosamma livsstil får vänta...

Idag var jag upp tidigt för ett tandläkarbesök i Vasastan nu igen. Att krypa ur sängen kl 07.00 är lite svårt för mig som inte är van vid att gå upp innan klockan 11, men på något vis lyckades jag!

Ni har väl inte missat att Färjan 2 går nu på Kanal 5. Håkan, Håkan, Håkan, haha

Sagt om Stellaa
Postat av: Elin

Haha men neeeeeej, inte färjan Sara!

2009-03-31 @ 18:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback