Olive

Ögonundersökningen gick fint men tog lite längre tid än den borde pga av mitt "fascinerande" högeröga. Nja, fascinerande är nog fel ord men han ville gärna ta en närmare titt på det i alla fall. Träffade Jennie på tåget, hon var nyklippt och såg alldeles strålande ut även om jag faktiskt inte kände igen henne först! Hann springa ner till Sturegallerian en stund också innan mami slutade men hittade inget speciellt roligt där. Förutom typ 10 par däläckra skor på Zara men om det är något jag måste lugna mig med så är det skor. Åtminstonde tills jag har en inkomst igen...

Nu är det en lång dusch som står på schemat, ska prova min nya ansiktsscrub och sen ska jag ta en kopp thé och mysa med nya ELLE.


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback