Sara - Playa Blanca

Hola Chicas!

Allr ar bra har pa Lanzarote, solen skiner och jag har lyckats bli lite,lite brun ;) Vi har tagit over karaokebaren och idag ska vi spela tennis och sola lite till. Imorgon ska vi hyra bilar och utforska resten av on. Vill dessutom paminna om att min mobil ar i princip ur funktion. Jag kan inte svara pa samtal och mina sista sms-pengar gick at nar jag smsade och skallde pa V for att hon rekommenderade Twilight boken till mig. Kopte den pa Arlanda i Fredags och laste ut den i forrgar! Och det finns inte sa manga bokhandlar har som har resten av serien :(


Naja, forutom bokfiaskot ar allt toppen. Vi ses pa MG pa Lordag! ^^

Sagt om Stellaa
Postat av: V

Haha! men jag förvarnade ju dig om att inte läsa den på semestern!

2009-03-24 @ 11:52:09
Postat av: Sofie

Sara kom hem till mig innan du sticker till MG, jag bjuder på mat och singstar!

Postat av: johanna

later ju myspys sotis! lagg upp lite bejbiga bilder at mig sa lover jag nya pa resdagboken :) puss och kram, saknar dig!

2009-03-24 @ 17:40:09
Postat av: elin

Sköönt med lite sol och värme! :) Det är äcklig snö i Sverige. Hoppas du njuter :) :)

2009-03-24 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback