Ska det göras, ska det göras rätt

Superbra workout med Hanna idag på gymmet. Hon är lite utav en PT för mig, i vanliga fall latar jag mig rätt ordentligt när jag tränar själv i gymmet men idag var det andra puckar.

Hanna - Nu springer vi på rullbandet tills vi brännt 100kalorier!
Sara - Okej, let's!

(10 min senare)

Sara - Okej, ska vi köra lite styrka eller?
Hanna - Nej, vi kör till 200kalorier istället. Så blir vi lite varma i kroppen!
 
(ytterligare 10 min senare)

Sara - Okej, vilka maskiner ska vi ta?
Hanna - Haha, alla såklart!

(30 min senare)

Sara - Dags att strecha lite?
Hanna - Nej, nu tar vi rullbandet igen, sen kan vi strecha.

Tror ni att jag kommer ha träningsvärk imorgon eller? Tack gode gud för att vi tog en bastu-session så musklerna mjukades upp lite. Men såhär i efterhand måste jag medge att det känns superskönt :)




Tack för lite välbehövlig motivation bejb!



Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback