090511

Helgen som barnvakt gick utmärkt trots att minstingen hade vattkoppor och M övergav mig för att gå på studenskiva. Livet som ensamstående tre-barns mor var hårt men men, det rörde sig ju bara om en kort tid^^ Idag var jag ute och kämpade med all hästar och deras täcken i regnet. Galet drygt... Kom hem kl 11, åt lite lunch och sen sov jag mellan kl 12 och 18.30!


Nu på kvällen har jag vart hos Fia och hämtat min B-day gift, ett par superläckra solglasögon från Gucci, she's the best ;) Sen tittade vi på Färjan 2 med V och nu är det dags för mig att sova lite till, det är nästan så man kan tro att jag gått i ide. Imorgon slänger jag upp en bild på nya snygg-solisarna.

Sleep tight, don't let the bed-bugs bite!


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback