tainted love

Har tagit mig i kragen och skickat iväg ett par CV:n nu. Orkar inte börja jobba heltid igen men men, vad har jag för val? Annars så har jag varit med  V och tittat på bil idag, handlat lite i Täby, tittat på Gossip Girl och utfört olagliga aktivitet i Arninge, hihi^^ Är alldeles för trött för att börja fota inköp och solglasögon nu så ni får lugna er!

Imorgon ska jag färga håret igen, vill verkligen få en perfeeekt röd färg så jag kan köpa långa lockiga extensions, åh, men kommer väl som vanligt aldrig bli nöjd så vi får se hur det blir med det. Nu är det dags för en cigarett och en kopp thé (med massa socker i) följt utav en bra film och ett par timmars sömn.


Sagt om Stellaa
Postat av: Ida

U saved my day ;)

Postat av: Sara

Ida: Hihi, varsågod :) hoppas du hade kul!

2009-05-13 @ 14:48:29
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback